Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine podjetja Semina d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino www.semina.si (v nadaljevanju »trgovina« ali semina.si) upravlja podjetje Semina d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Ob registraciji v trgovino semina.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@semina.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje semina.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Piškotki
Za vaš lažji dostop do informacij, lažjo prijavo kot tudi upravljanje spletne strani semina.si, ta stran uporablja piškotke.

Piškotki ne zbirajo informacij, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati ali prilagoditi cene.
Pravilno delovanje spletne trgovine semina.si je brez teh piškotkov praktično nemogoče. Za vsa vprašanja in pojasnila se lahko obrnete na naslov info@semina.si.

Spletna stran, tako kot večina ostalih za boljšo uporabiško izkušnjo uporablja tudi vtičnike Google, Facebook, Twitter in drugih družbenih medijev. Te strani lahko zbrane podatke uporabljajo za analitiko, oglaševanje itd.
Po Zakonu o elektronskih komunikacijah, ki je stopil v veljavo s 15.6.2013 za uporabo teh piškotkov potrebujemo vašo privolitev. (Pasica v spodnjem delu spletne strani)
Vsem uporabnikom spletne strani semina.si svetujemo, da v uporabo piškotkov privolijo in tako omogočijo lažje in boljše delovanje strani.
Shranjevanje piškotkov lahko nadzorujete tudi v vašem brskalniku z izbiro ustreznih opcij.

Piškotki na strani semina.si:
Ime piškotka    Fukcija    Trajanje(čas)piškotka
currency    denarna enota, ki jo uporabljate    1 mesec
language    jezik, ki ga uporabljate    1 mesec
__atssc
__atuvc    Ti piškotki omogočajo direktno deljenje strani s socilanimi omrežji (facebook, twitter…)    2 leti
PHPSESSID    Prijavna seja    Ob zaprtju brskalnika
__utma    Spletna analitika – Google Analyitics    2 leti
__utmb    Spletna analitika – Google Analyitics    30 min
__utmc    Spletna analitika – Google Analyitics    Ob zaprtju brskalnika
__utmz    Spletna analitika – Google Analyitics    6 mesecev

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba semina.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Pogodba
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.
Cene
V cenah je vključena dostava. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Način pošiljanja in stroški dostave
Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti. Naročeno blago gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, običajno še isti dan. Po sprejetem plačilu bomo blago dostavili v treh delovnih dni. Za izdelke, ki jih ni več na zalogi, pa je dostava odvisna od naših dobaviteljev ter tako traja nekaj dni dlje predvidoma pet do osem delovnih dni.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo ne glede na  ponudnika dostave.
Če naročenih artiklov ne dvignete in nas o preklicu naročila ne obvestite pravočasno si pridružujemo pravico, da vašega naslednjega nakupa ne realiziramo (ne dostavimo).

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z gotovino ob prevzemu; V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da boste imeli pri prejemu pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če vas v času dostave ni doma vam bo dostavljalec pustil listek s katerim lahko pošiljko dvignete na Pošti Slovenije ali pa vas poklical in se z vami dogovoril za drug termin dostave. Pošte Slovenije za plačilo po povzetju zaračuna še 1,07 € provizije za plačilo položnice.
– z nakazilom na račun upravitelja portala semina.si-Semina d.o.o. (po ponudbi / predračunu).Potem, ko dobite predračun je potrebno izvršiti plačilo na transakcijski račun podjetja. Številka transakcijskega računa je SI56 2900 0005 0628 619 pri UniCreditBank.
V primeru dodatnih informacij se lahko obrnete na tel. Številko 041 668 269 in 041 757 773 ali po e-pošti na naslov: info@semina.si
Opozorilo: ti pogoji dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@semina.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek poštnine. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost vračila ne velja za oprte in deloma ali v celoti porabljene vsebine.
Poškodbe med prevozom
Če si ob prevzemu pošiljke opazil, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, moraš sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storiš tako, da paket v najkrajšem možnem času prineseš na pošto, ki ti je paket dostavila in poštne uslužbence opozoriš, da je treba izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišeš. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Reklamacija na artikel
Če vrtnarski izdelek, ki ste ga kupili pri podjetju, ne zraste zaradi kateregakoli razloga, z izjemo naslednjih razlogov: če stranka ne sledi navodilom za sajenje, izdelka ne posadi pod ugodnimi pogoji in ali zanemarja izdelek, ko je ta že posajen in/ali v primeru izjemnih ali neobičajnih podnebnih razmer, bo podjetje stranki dodelilo dobropis ali ji v celoti vrnilo kupnino, ali pa bo na željo podjetja in s strinjanjem stranke nadomestilo izdelek. Obveznosti podjetja v tej točki veljajo samo v primeru, ko stranka sporoči podjetju, da rastline niso zrasle.
Darilca ob promocijskih akcijah
Ker radi nagrajujemo svoje zveste obiskovalce, mnogokrat izvedemo posebne promocijske akcije. Ena izmed takšnih akcij je, ko podarimo darilca ob nakupu nad določeno mejo. Pri tem so tako meja kot možna darilca vselej eksplicitno in nedvoumno navedena. V kolikor se obiskovalec odloči, da izkoristi takšno akcijo, se hkrati zaveda in obveže, da v kolikor pride do vračila artiklov delno ali v celoti, se prav tako mora vrniti tudi darilce, razen, če preostala vrednost od nakupa vseeno presega mejo, ki je bila določena za darilce ali v kolikor stranka v isti vrednosti zamenja vračajoči artikel za kakšnega drugega iz spletne trgovine. Primer: stranka dobi darilo ob nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja). Nakup znaša 57 EUR, ob čemer prejme darilo. Nato želi vrniti izdelek v vrednosti 20 EUR. Skupna vrednost nakupa tako znaša 37 EUR, kar pomeni, da ni upravičen do darilca in ga mora vrniti. Lahko pa namesto vračila denarja izrazi željo in zamenja vračajoči artikel z artiklov v vrednosti 20 EUR.
Obveščanje In E-Novičke
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina semina.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka semina.si in logotip sta v lasti podjetja Semina d.o.o.
Avtorske pravice
a.    Informacije in nasveti, ki jih najdete na tej spletni strani, so namenjeni zgolj vaši osebni uporabi in jih je treba ustrezno smatrati kot najboljšo zbrano vrtnarsko prakso.
b.    Vsa pisna, fotografska in oblikovna vsebina spletne strani skupaj z njeno izbiro in postavitvijo in vsa programska oprema so naša lastnina, zaščitena z avtorskimi pravicami, oz. lastnina ljudi, ki so nam dali dovoljenje za njeno uporabo in je kot taka tudi zaščitena. Vse pravice pridržane.
c.    Nobenega dela te spletne strani ni dovoljeno kopirati mehansko ali elektronsko vključno s fotokopiranjem ali s kakšnimi drugimi sredstvi brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja ali lastnika avtorskih pravic.
d.    Vsa imena, logotipi, slogani ali druge besedne zveze so lahko naša blagovna znamka ali blagovna znamka katere druge osebe ali podjetja. Vsaka nepooblaščena uporaba blagovne znamke je nezakonita.
e.    Kopiranje, reproduciranje, prenašanje, razdeljevanje, posredovanje, oblikovanje, izkoriščanje v komercialne namene ali ustvarjanje izpeljanih del iz takšnega materiala ali vsebine ter pomaganje ali napeljevanje tretje osebe k tem dejanjem je prepovedano. Če zasledite kakšno takšno razdeljevanje ali komercialno izkoriščanje, se strinjate, da nas boste o tem nemudoma obvestili.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova, ali po pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Semina.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
•    jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
•    pošiljatelj bo jasno razviden,
•    različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
•    jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
•    željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (v nadaljevanju: škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni, programski in drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirusni program itd.) pred dostopom do in uporabo spletne strani.
Uporabnik mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za registracijo/prijavo na spletni strani (e-naslov, geslo). Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati uporabniku zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za prijavo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@semina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Zahtevaj račun

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Kristina Škrbec, direktor